Bu Blogda Ara

24 Haziran 2021 Perşembe

Xiaomi Telefonları Romlar Hakkında



avatar.png

Merhaba Değerli Mi Fanları

Sizlere bugün MIUI ve Aosp romları hakkında yılların verdiği tecrübe ile kısa bir bilgi vereceğim.

MIUI romlarının stock Global Hint Rus Endonezya Türkiye İtalya diye ayrıldığını hepimiz biliyoruz artık paylaştığım konularda bunlara değinmiştim.

Geliştirici Romlar Custom rom diye geçer bunlarında stok romlar gibi beta ve stabili olur .

Geliştirici romları kişiye özgü olmaktan çok Çin beta romunu baz alırlar genel de ve cihazınızda olmayan özellikler olur reklamlar olmaz .

Ben hiçbir abartı olmadan yüzlerce Custom MIUI ve AOSP rom kullandım ve kullanıyorum .

Benim size tavsiye cihazınız garantili ise kesinlikle orginal romda kalmanız cihazlarınız da bazı özel ayarlar var eğer cihazınızı iyi anlarsaniz size hiçbir şekilde sorun çıkarmazlar .

Cihazınız hakkında bilgilere ulaşmak içinde The improv modumuzun konularını kontrol edebilirsiniz.

Global romlarda benim gördüğüm eksiklik şu reklamlar sadece kasma donma batarya bunlar çok basit işler .

Örnek yeni güncellemeler sonrası batarya hızlı gidiyor kasma başladı .

Format data yaparım Bedirhan modumuz nasıl yapacağınızı paylaşmıştı.

Ben ne yaparım ; Geliştirici ayarlarını açıp animasyonu 05 yaparım .

Ayarlardan yetkilendirme iptal yapıp reklamlari ve simkart etkinleştirmek ibarelerini kapatırım .

Bu kadar.

Benim garantisi olmayan eski cihazları canlandırmak için Aosp romlarini kullanırım gerçekten hız istiyorsaniz Aosp romlarin üzerine yoktur pixel arayüzü Google pixel cihazlarının kodunu kullanır .

Bunlar saf pixel ve özel pixel romlar olarak ayrılır .

Saf pixel romlar ; tamamen boş saf android gerçek hzi stabil canavarı.

Özellikli Pixel romlar ; Mükemmel eklentiler sunar onlarca özelleştirme sunar sizi kesin olark tatmin eder.

MIUI romlar; MIUI romlar Çin beta Ve Eu stabil yada beta romlarını kullanır bunları alıp ek özellikler ekleyerek size sunar .

Mesela ben Note 6 Pro cihazıma klon modu hariç diğer bütün özellikleri ekleyebildim sorunsuz çalışıyor .

MIUI Custom romlar gerçek manada özellik canavarı bunlar için de de batarya dostu romlar var .

Bazıları da o kadar çok özellik var ki batarya inanılmaz derece de tükenir.

Bu gibi durumlar da batarya dotu bir kernel flash ederiz biz.

Bu işler riskli olduğu kadar eğlenceli de .

Özetleyelim :

Global romlar oyun performansında çok iyidir .

Aosp romlar hız konusunda çok iyidir özelleştirebilirsiniz.

MIUI Custom romlar batarya ve ek özellikler konusunda çok iyidir .



Genel olarak bilgi araştırmaktan geçer konularımı okuyarak başlayabilirsiniz






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog herkese açık olup bilgi paylaştıkça güzeldir anlayışına sahiptir

Doğal zayıflama - Yakın dövüş - Che masajı - Kronik ağrılar fıtık Sorunlarınız İçin Ulaşınız

Merhaba​ Doğal Zayıflama Che Masajı Yakın Savunma İstediğiniz bölge kısa sürede forma girer daha fit bir vücuda sahip olabilirsiniz. Doğal z...